kompisar

1, min ko mpis FREJA är allt för mig och jag älskar henne 
 
2. amanda kaksig män bäst hon står upp för mi puss
 
3. ellinor älskar hene vi är förubildar för varandra puss
 
4. ellen bäst jag kan inte beskriva henne för hon vill inte men i alla fal puss
 
5. tilda hon har så gulig dealekt och hon lämnar inge ur knipor eller lämna någon utan för puss
 
6. maya bäst kan bara beskriva det
 
7. miranda smart snäl ass snäll !!!!!!!!!!!!!! puss
 
8. nelie hon är bäst jag har skänt hene lika mycket asso det är så svårt att för klara jag älskar hene lika mycket jag älsar freja hon är bäst sama sak med carola
 
 
 
 
 
                                                          PUSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dän bilden inan den här bilden är ellen och tilda med på ocden andra som var före den är det jag och alva på och den innan den andra bilden med alva på är ellinor 
alva hon är ockso bäst                         PUSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
Elinzita
2015-04-01 @ 11:13:01

Mig då?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

g

RSS 2.0